Hemmaträning

På förmiddagen när Minelle sov passade jag på att köra helkroppsträning. Det är så skönt att bara kunna köra hemma när man inte har tillgång till gymmet. Det blev en genomkörare i vardagsrummet med lite hjälp av ett gummiband och en viktplatta. Känslan efter ett träningspass är svårbart, även fast det är hemma. Man ska aldrig underskatta hemmaträning. All träning är bra träning, förutom den som inte blir av. De är så jag brukar tänka nu sen Minelle kom till världen och jag inte har den tillgången som jag vill ha till Friskis & Svettis. 

När jag sprang tjejmilen i september anmälde jag mig även till nästa år och då får man en tröja med på köpet, men min storlek var slut så dem skulle skicka hem en när dem hade kommit. Så igår damp den ner i brevlådan hos mig och fick chansen att inviga den idag. Så nöjd med den! Både utseendet och storleken. De är typ första tröjan jag kan ha direkt utan att behöva minska på midjemåttet. Heja! Ni får gärna fortsätta ha Craft som märke då dem är lite större i storlekarna. Även fast jag har haft XL så har jag inte kunnat haft dem tidigare, men i år då kunde jag ha den direkt. :D

Jag slog även nytt rekord på plankan. Efter förlossningen har plankan inte varit min vän. Första gången jag stod i den orkade jag bara 15 sekunder. Det är ingenting! Men idag stod jag hela 01:36. De kan också verka lite för världen, men för mig är de otroligt stort. Att kroppen svarar och att jag är på väg tillbaka, de känns så himla bra. Sakta men säkert går det framåt.