När kroppen är slut får knoppen komma in

Styrka och kondition. De var det var eftermiddagens spontana träningspass. Första halvan var styrka med ett skivstångspass och andra halvan ett 45 minuters spinningpass. Jag har inte varit på en sådant pass sedan jag blev gravid, så de är ett tag sedan och de kändes kan jag lova. Jag har varit på ett vanligt skivstångspass sedan förlossningen, men de var för ca 2 månader sedan. 
 
Styrkedelen gick bra. Kände mig stark nästan hela tiden. Men när vi kom till de övningar där vi bara skulle jobba med bålen blev det för mycket. Den orkade inte mer. Där tog knoppen in och sa att jag skulle köra på. Jag tog mig igenom, men de var knappt. Del 1/2 var avklarad och vi skulle plocka ihop. Kroppen var helt slut. Jag orkade inte mer. Jag tog beslutet att jag skulle avsluta hela passet. Så jag satte mig på spinningcykeln. Bålen och armarna är helt slut. Orkade knappt hålla upp kroppen. Stå fanns inte på kartan, så jag satt nästan hela passet. Men vad gör det? Jag avslutade passet!
 
Nu när jag är hemma, har duschat och ätit middag ska jag och Johan sätta oss och titta på Stranger Things 2 på Netflix. Härligt avslut på veckan!