Inhoppare på ledarcykeln

Idag har inte hänt så mycket. Jag och Minelle har varit hemma hela dagen, förutom en liten promenad i solen. Men ikväll fick jag komma ut själv. Jag hoppade in på spinningen ikväll. Jag fick äran att köra mitt distans 55 pass med motionärerna. Det är så kul att få svettas, kämpa och peppa tillsammans med motionärerna. Bästa känslan som finns är när endorfinerna rusar runt i kroppen efter att passet är klart. Idag körde jag inte bara slut på motionärerna, utan mig själv också. Det är ju inte så att jag inte brukar ta ut mig när jag leder, men de är sällan jag blir såhär slut. Att till och med jag inte orkar prata när nedcyklingen kommer. Så skön känsla!
 
Nu kan jag lägga mig i soffan och titta på ett avsnitt av Lucifer med gott samvete innan det är dags att sova och återhämta kroppen.