SEPTEMBER 2016

*         3/9 – Tjejmilen 2016! Det var meningen att hjärtat skulle följa med, men han var tvungen att jobba den helgen, så jag bestämde mig för att jag skulle åka ner själv istället för att ställa in. Jag åkte ner redan på fredagen, hämtade nummerlappen och väskan man får och sedan åkte jag till Maudes Hotell för att checka in. Sedan på lördagen joggade jag mig igenom nästan hela Tjejmilen på tiden 01:22:55. Jag var så nöjd med min insats även denna gång, även fast de var långt ifrån personbästa så startade jag och kämpade in i det sista och korsade mållinjen. Därefter åkte jag tillbaka till hotellet och spenderade natten där och tog tåget hemåt igen på söndag förmiddag.

*         9/9 – Middag på Pinchos!

*         10/9 – Ledde barnkalas på Friskis & Svettis

*         11/9 – Kalasdags för morbror

*         13/9 – Bio: Snowday (förhandsvisning) med hjärtat

*         17/9 – Ledde barnkalas på Friskis & Svettis & hälsade på farmor efteråt

*         19/9 – Bio: Love and Friendship. Sällskap av hjärtat

*         24/9 – Hälsa på svärföräldrarna

*         26/9 – Bio: Jag älskar dig – en skillsmässokomedi. Med sällskap av hjärtat