Into the woods

Natten till idag var inte så trevlig. Jag sov inte alls bra, vaknade flera gånger. Kände mig inte alls utvilad, så jag stannade hemma från skolan och tog det lugnt istället. Har även passat på att städa idag när jag har varit hemma, dammusigt och sådär. Solen har ju varit framme idag, så jag passade även på att sitta och njuta av den på balkongen med Lillemor och Freja. Superskönt och mysigt.
 
Johan jobbar skift nu, så denna vecka är det eftermiddagsvecka och idag på förmiddagen när han var hemma bakade han mazariner. Jag ska ha en aktivitet här hemma imorgon, så då ställer han så gärna upp och bakar åt mig om jag behöver ha fika. Min egna lilla stjärnbagare.
 
Nathalie kom till mig efter att skolan slutat. Vi tog det lugnt innan det var dags att gå ner mot stan och möta upp Charlotte och Christoffer.
 
Dagens middag var kebabsallad med vitlökssås. Supergott! Länge sen jag åt det.
 
Vi fyra ska och se förhandsvisningen av musikalen Into the woods. Jag har inte förväntat mig något speciellt om filmen, så jag hoppas att den är bra. Nu ska jag vara lite social också innan den börjar.
 
Ha en fortsatt bra kväll.
// Malin Jönsson