Grattis på födelsedagen

God kväll på er mina läsare!
Schemat har varit fullt idag. Skolan var som vanligt, men har börjat med ett nytt block idag. Nu kommer jag ha samhällskunskap i åtta veckor framåt. Det kommer att handla om arbetslivet. Detta ska bli intressant. 
 
Efter skolan åkte jag hem och åt, sedan trampade jag på min cykel hem till mamma för att fira henne. Hon fyller nämligen år idag. Vi fikade gofika och sedan när släkten hade gått stannade jag kvar och tittade på Lyxfällan innan jag trampade hemåt igen. Jag har nästan precis kommit hem. 
(Biskvierna och Mazarinerna har Johan bakat. Tog med dem för att de blev kvar från igår.)
 
Om ett tag kommer Johan hem från jobbet och då blir det att fylla i beställningslappen för tupperware. Får se vad man beställer hem för någonting. Efter det blir det sova, så jag orkar upp till sista skoldagen för den här veckan.
 
Ha en fin kväll,
// Malin Jönsson