Helgen i ett nötskal

Hej alla!
Helgen är snart över och dehar varit fullrulle. Maja och Wilma kom och sov över hos oss, igår till idag. I lgår var vi på bio och det var nästan snöstorm när vi gick ner. Vilket inte var så trevligt, men vi kom ner tillslut.
 
 
När vi kom hem började vi med maten eftersom alla började bli hungriga. Tidigare under dagen så hade jag och Johan sagt att vi skulle äta blodpudding med bacon, så de blev en glad överraskning när det stod tacos på bordet.
 
 
Klockan åtta satte vi oss framför teven och myste till Gladatorerna med lite fruktsallad och grädde.
 
Denna morgon startade inte så bra, jag blev väckt fler gånger mellan 06.00 och 08.00 för att tjejerna ville saker stup i kvarten. Usch usch. Jag var inte den gladaste just då, men blev lite gladare när Johan hade bakat scones till oss på morgonkvisten. Så imorse blev det gofrukost.
 
 
Efter tre hade båda lämnat lägenheten och vi fick lugn och ro. Det var roligt när dem kom, men de var roligare när dem gick.. Nej skämt och sido. Det var mysigt att ha dem här och de kanske blir snart igen.
#1 - Hanna Klasson

Haha, jäklar vad mycket thé du har! Jag har nog sett det innan, men alltså.. jösses! :P Nog för att jag också gillar thé, men du har nog liite fler sorter än mig :P

Svar: Ja de har du sagt tidigare, men de är ju så gott med thé så jag skulle kunna vilja ha mer, haha.
Malin Jönsson