Är jag tillbaka?

Hej.. Jag skäms nästan. Nu har jag inte varit inne här alls på väldigt länge, nästan ett halvår, men jag tror att jag behövde den här pausen från mitt skrivande och från datorn. Jag har inte suttut speciellt mycket framför denna burk. Men nu är jag tillbaka, dock inte på heltid men det kommer komma uppdateringar. Och jag vill säga Tack till er som har hållit sig kvar och kikat in här. Det är jag otroligt glad för. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ville skriva mer, utan mest berätta att jag lever och att jag är tillbaka. Det har hänt så otroligt mycket under den här tiden jag inte har varit aktiv. Men några av sakerna kan jag ta upp, dem stora eller viktiga saker, ur mitt liv.
 
- Jag är SNART klart med spinningen! Heja mig! Jag har licensiering nu på torsdag kl 17:30 och jag hade mitt genrep idag på förmiddagen och det kändes jättebra. Lite finslip på snacket, sen så är jag redo för torsdagen! Förhoppningsvis kan jag titulera mig som spinledare torsdag kväll. De känns lite konstigt, för att det har hållit på så länge nu. Jag gjorde uttagningen i april och nu är det december, så de är ett tag.
 
(Bild från idag efter mitt genrep)
 
- Mitt liv som flickvän har höjts ett snäpp och tagits till en ny nivå. Jag och Johan har förlovat oss. Den fredag den 13 november hände det, så de är väldigt nytt! :) Jag är så otroligt glad över att jag har honom i mitt liv. Det var bland annat han som fick mig att våga ta steget till att bli spinledare. Jag skulle inte vilja leva en dag utan honom i mitt liv. Han är ljuset i mitt liv och jag älskar honom av hela mitt hjärta.
 
(En av våra första bilder vi tog tillsammans. Snyggingarna själv!)
 
- The Color Run! Jag behöver bara säga dem orden så lyser jag upp av glädje inombords, om de inte även syns utifrån också. Det är det Roligaste loppet jag har deltagit i! Om ni inte har varit med där, så anmäl er till nästa år. Jag säger det bara. Det är sjukt kul! Dem öppnade biljettsläppet till The Color Run Tropical i Stockholm i fredags och jag köpte självklart en plats. Så den 22 maj 2016 kommer jag att springa, dansa kanske till och med krypa loppet. Jag längtar så otroligt mycket!
 
 
Jag längtar tillbaka ännu mer nu när det är december, mörkt ute och det regnar. Usch usch! Jag längtar till våren och sommaren.
 
Listan blev inte lång, men nu vet ni det viktigare typ. Jag går fortfarande på Västerberg, och snart är det jullov, sen har jag bara EN termin kvar. Herregud, det är nästan ingenting. Vart tog dessa tre åren vägen?!
 
Jag hoppas att du orkar läsa enda ner hit, för jag insåg nu att denna inlägg blev väldigt långt. Ha det bra allihopa tills jag skriver nästa gång. Kram till er! Ni är världsbäst, glöm inte det!
#1 - Billy

Vill du fortsätta uppdatera så är det ju toppen för oss som gillar den här bloggen? :)