Påsken och ledigheten är snart över

Påsklovet har inte gått för fort, men de har kunnat varit lite längre. Men så känner jag alltid när jag har varit ledig. De känner nog många igen sig i. Sista dagen på ledigheten har spenderas lite i spinningsalen med Johan, för att jag skulle köra igenom mitt minipass som jag har satt ihop efter Anitas hjälp igår. Det kändes bra och på lördag ska jag köra det för henne. Hoppas att hon tycker att det är bra. Låtarna som jag hade i bakfickan igår, två av fyra fick följa med på passet. Vilket känns bra.
 
Det känns inte alls lika hemskt nu att prata i mikrofonen som de gjorde första gången. Nu ska jag bara öva lite på vad jag ska säga och sådär. Övning ger färdighet, så i framtiden blir det säkert bra.
 
Resten av dagen blir lugn, måste passa på att vila innan allvaret börjar igen.
Hoppas att ni alla får en bra dag,
// Malin Jönsson