Slicka skålen med smet i, de är aldrig fel

I fredags innan jag och Johan åkte ut till pappa var jag och klippte mig. De blev även tid kvar till Johan skulle komma så jag gick och tittade lite i affärerna på stan. 

Jag är super nöjd med min nya frisyr, blev ingen jätte förändring, utan de blev några centimer kortare och en liten sidecut. 

Jag kom även hem med lite nya plagg och smycken som fick följa med mig hem. Tre linnen, en kavaj, ett halsband och ett par örhängen. De kommer både från Carlings och Gina Tricot. 

Har nyligen kommit hem till Johan efter en lång promenad med honom och Jet, svärföräldrarnas underbara hund. Nu ikväll blir det lugnt och just nu ligger jag och slickar ur skålen med browniessmet. Johan håller på att baka sina super goda brownies, hihi. Nu ska jag fortsätta med det så ni får ha en fin söndagkväll och vila innan det är måndag igen och vardagen är här.