Sista besöket hos morbror

Hejsan mina fina läsare!
Tidiagre idag var jag hem till morbror och hälsade på med mamma och Wilma. Alltid lika trevligt att träffa dem och även få se små tjejerna, men ingen av dem är särskilt liten längre, dem börjar bli stora nu båda två. Holly fyllde tre i juni och Bonnie fyller ett inom tre veckor. 
 
Jennie hade rensat sin garderob och frågade om jag ville kika i högen som hon skulle skänka bort och jag kom hem med nästan hela högen, bara några få plagg som fick stanna kvar. Är så otroligt glad och tacksam för alla kläder jag fått och nu kan jag fylla på min garderob lite till. :)
 
Appropå rubriken. Idag var det sista besöket hos morbror i Andersberg, för i slutet av november flyttar dem till ett större place. Vilket ska bli riktigt roligt! Kanske man kan hälsa på dem lite oftare än vad jag hinner just nu när jag pendlar till Storvik varje dag på vardagarna. 
 
Nu ska jag kika om det är någonting bra på tv att titta på. Hoppas ni har en bra kväll allihopa! :)