Sanden i timglaset börjar rinna ut

Nu är det bara 40 dagar kvar tills det är den sjunde september och det är dags för mig och 33 563 personer till att ta sig igenom Tjejmilen 2013 runt Gärdet i Stockholm. Tiden går väldigt fort, lite för fort. 
 
Känns inte sådär jätte bra just. Har inte tagit milen sen början av april och jag tagit en kortare runda sen Gotlandresan, då jag sex km. Det har inte blivit så mycket löpning som jag hade tänkt mig, men det kan vara för att jag inte haft suget, inte tyckt att det varit så roligt. Förkylningen vill inte ge med sig heller, vilket inte är så roligt. När jag är helt frisk ska jag ta tag i det här, för jag vill komma in i mål med nytt PB på loppet, helt under timmen. Mitt PB på milen just nu är 01:07:07. Ser fram emot detta väldigt mycket!
 
 
#1 - Sara Blomqvist Johansson

Hej! Intresserad av bloglovinbyte? :) (Ber om ursäkt ifall du inte är intresserad, frågar bara!) kram!

Svar: Hejsan, Nej, de är ingen fara, jag gör gärna byten. :) Jag lägger till dig nu ja! Kram
Malin Jönsson

#2 - Sara Blomqvist Johansson

Toppen! Följer dig nu :)