23 februari 2013

I morse ringe alarmet halv sju, inte så trevligt på en lördag morgon kan man tycka, men jag ska till Friskis och värda. Dem underbara små barnen kommer till första passet och sedan ett jympa medel pass, då gjorde det ingenting att man gick upp halv sju. Mamma kom och hämtade mig, så jag slapp vänta på bussen och känna mig stressad till nästa grej som stod på schemat.

 

Dagens svettiga träningspass blev skivstång. Under tiden jag väntade på att passet skulle börja satt jag och funderade på när jag körde ett skivstångspass sist, men kom inte på, så nu när jag har kikat lite snabbt i kalendern och var det fyra månader sedan. FYRA MÅNADER?! Herregud, jag trodde inte att det var så länge sen. Där ser man hur tiden flyger iväg. Då förklarar det en del varför det var lite vingligt under vissa övningar.

 

Är helt slut/trött i kroppen. Axlarna fick mest stryk av passet, de trodde jag inte skulle hända eftersom jag bara körde med vikter på 1,25 kg för varje axel, men de är så jäkla skönt efteråt när det har bränt på under passet.

 

Här hemma, som i många andra hem så såg vi Melodifestivalen. Var ingen jätte höjd på artisterna som var med och tävlade. Robin, Ulrik och sista tjejen nr 7 var bäst ikväll. Army of lovers och Sylvia var inte så mycket att hänga i julgranen. Dem gick fet bort, så dåliga!