Vecka 52

måndag:
tisdag:
onsdag:
torsdag:
fredag: 55 minuter spinning
lördag: 110 minuter spinning (dubbelpass)
söndag: 55 minuter spinning
 
Vecka 52, sista veckan på detta år. Imorgon börjar vi om på vecka ett igen. Känns lite konstigt. Under julen blev det ingen träning, men hann få in fyra pass på slutet av veckan i alla fall och det är jag glad över. Idag fick jag även med mig Johan som sällskap. Han överlevde passet, men de var knappt för han var totalt slut efteråt. Men då är det ju bara som det ska vara. 
 
Mitt träningsår 2013 tycker jag har varit grymt bra och roligt. Jag har nått höjder och resultat som jag aldrig trodde att jag skulle nå, vilket känns otroligt roligt. Nu ser jag bara fram emot 2014, för att se vad det året har att erbjuda och vilka höjder och resultat jag kommer att nå under det kommande året.