Vecka 34

Dagarna den här veckan har gått väldigt snabbt. Jag har nästan inte hunnit suttit här någonting alls. Vilket är bra och dåligt på samma gång. Det bra är ju att jag har legat tid på annat skoj, men det dåliga är ju att bloggen blir lidande. Det var inte riktigt vad jag hade tänkt, men de kommer att vara så nu att bloggen kommer att komma lite åt sidan. Jag ska inte sluta uppdatera den, men det kanske inte blir lika många inlägg som innan jag började skolan. Jag hoppas att du har förståelse och stannar kvar att följa mig.
 
Dags för veckans redovisning av träningen:
 
måndag: 100 lunges + 160 squats + Uddans Dansstudio
tisdag: 200 lunges
onsdag: 180 squats + 7 km promenad
torsdag: 185 squaus + SkivstångSpin 90
fredag: corepass + aerobics + 200 lunges + 190 squats
lördag: spin 60
söndag: 220 squats + skivstångsintervall 75 + stationsjympa bas (värdade under passet)
 
Nästa vecka väntar en fullspäckad vecka med skola, underbara människor och träning. Det kan inte bli mycket bättre än vad det är just nu. Jag mår sjukt bra!