Gårdagen är nu ett minne som sparas

Förmiddagen spenderades med Sofie, Melwin och Wilma. Vi var och såg nya Alfons Åberg filmen Hokus Pokus. Jag har inte sett en Alfons film sedan jag var liten, så det var lite roligt att få gå på den. 
Tyvärr var Sofie och Melwin tvungen att åka hem direkt efter bion, men jag och WIlma tog en liten stund på stan. Strosade i lite butiker. En ny träningskalender, post it lappar och en chokladgrej (vet inte vad den heter, men ni hittar den på bilden här under) fick följa med mig hem. 
Jag var barnvakt hela kvällen, då passade jag på att ha en egen liten filmkväll med en massa film och lite gott till. Invidge även min chokladgrej med nektariner att doppa i den smälta chokladen. Step Up filmerna är mina favoriter, jag såg fjärde filmen igår och det har blivit min nya favoritfilm. Så otroligt bra! Jag såg även Monster In Law och PitchPerfect. Komedikväll, vad var jag behövde och de blev det, kan jag lova. Nu har jag fått skrattat av mig "lite", haha! Somnade riktigt gott efter den kvällen.