VårRusets bana fick bli dagens runda

Träningen för idag och den enda denna vecka blev pw/löpning 5 km med mamma och yoga på Friskvården i skolan i onsdags. Vi åkte till högskolan och körde Vårrusets runda. :) Mamma jobbade på riktigt hårt och bra idag, vi kom i mål på 50 minuter 49 sekunder. Det innebar att det blev ett ganska lätt pass för mig. Prövade även nya proteinpulvret och det smakade mycket godare än vad jag hade förväntat mig. :) Är riktigt nöjd med köpet, så de blir det att beställa fler gånger efter att denna burk är slut. 
 
Detta får även bli veckans sammanfattning av träningen denna vecka, eftersom det inte blev så mycket mer än vad jag skrev lite högre upp i inlägget. Nästa vecka ska jag ta mig ann milen för första gången sedan förra året. Undra hur det kommer att gå. Hoppas på bättre tid än då i alla fall som var på 01:14:59.