Frisk luft ute i naturen

Dagen till ära har jag och Minelle varit ute i friska luften i 2,5 timme. Var så skönt att få komma ut och njuta av solen och naturen. Vi tog en promenad genom boulongerskogen och jag hade tänkt att vi skulle ha stannat där och gungat, då Minelle älskar det, men just då sov hon. Men som tur var hittade vi en gunga bredvid vårat hus. Minelle älskar verkligen att gunga. De är en av de saker som hon älskar mest. Helst högt och fort också. 

Jag älskar verkligen naturen i boulongerskogen, den är så fin. Speciellt när solen är framme och skiner. Rogivande och avkopplande. I framtiden önskar jag att jag och min familj bor i ett hus med naturen i närheten eller till och med bo i skogen. Så skönt att få slippa all dessa betonghus och asfalt överallt. Tiden får utvisa vart vårat drömhus ligger.