Sängliggandes nästan hela dagen

Min dag idag har inte varit speciellt händelserik. Jag har mest legat i sängen, antingen sovit, myst med katterna eller funderat på saker och ting. Jag var upp en stund på förmiddagen och åt brunch, men sen gick jag och la mig till strax efter att Johan kom hem från jobbet.
 
Han har förberett morgondagens efterrätt som vi ska äta hemma hos hans föräldrar. Längtar redan! hihi
Annars har det inte hänt speciellt mycket här hemma idag. Jag har fixat lite praktiska saker, som tex adresslista, karta, packningslista, musik, inför våran lilla tripp vi ska göra nästa vecka.
 
Nu är jag även snart frisk. Har inte ont i halsen längre, nu är det bara den rinnande näsan kvar, men den borde vara "borta" den snart med. Det känns riktigt skönt att jag är på tillbakavägen igen. Det innebär ju även att jag kommer att kunna träna snart, förhoppningsvis innan vi åker på tisdag.
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, så jag orkar upp imorgonbitti. Natti natti folket!
(Dagens brunch jag gjorde iordning)
 
// Malin Jönsson
 
#1 - MADDISENJ.SE

Skönt att du mår bättre, bra att ta det lugnt och vila ordentligt

#2 - Dixi Wonderland

Vilken härlig frukost :D