Vad denna vecka har gått fort

Precis som rubriken säger. Den här sportlovsveckan har gått fort, nästan för fort. Jag vill vara ledig fler dagar. Men jag ska inte deppa ihop för de, för imorgon är det bara fyra veckor kvar till påsklovet. Vart tog den här terminen vägen? 
 
De senaste dagarna jag inte har uppdaterat er har jag varit på ett Tupperwareparty hos en vän. Det var roligt och intressant att få se produkterna. Jag köpte ingenting, för min plånbok säger ifrån just nu, men förhoppningsvis en annan gång.
 
I lördags tog Johan och jag bilen ner till Uppsala och spenderade några timmar där. Vi var och badade på Fyrishov och sedan innan vi åkte hem åt vi inne på Pizza Hut. Ett måste om det finns i staden som vi befinner oss i. Det är ju sååå gudomligt gott. Pizzans himmelrike! Jag åt en Bea Lovers och den var sjukt god.
 
 
När vi kom hem fick jag veta att Wilma ville komma hit och se Melodifestivalen med oss, så det blev en spontanövernattning här hemma för henne. Johan hade även bakat kladdkaka så vi åt den framför Mello med vispad grädde och Loka med smak av BlåbärHallon. Min farorit just nu, så god!
 
 
// Malin Jönsson
#1 - Andrea

"Vart tog den här terminen vägen?". Haha jadu. Dert har gått typ 1,5 månad av den. Och jag antar att du slutar i maj-juni, så det är alltså 2-2,5 mån kvar...

Svar: Jo det har jag, jag uttryckte mig kanske lite fel. Jag vet att det inte har gått så lång tid, men de känns som det.
Malin Jönsson