Kaos var bara förnamnet

Har nyligen kommit hem från mitt första och sista sommarvärdpass. Det gick ju heeelt åt skogen, nästan i alla fall. Det var bara fel. När jag var på väg dit kändes allt bra, var lugn i kroppen och helt avslappnad. Jag trodde att det här skulle gå otroligt bra, men icke sa nicke.
 
Det första man möter sig av är att man inte hittar nyckeln till grinden och dörren när jag var och hämtade väskan. Tur att de finns reservnycklar säger jag bara. När jag kommer in och ska logga in och grejer så funkar inte det, bra grejer, haha! Tur att Britta hade passet och kunde hjälpa mig. Där trodde jag att problemen var slut, men då insåg jag att jag skulle få göra manuella incheckningar, för att skrivaren till biljetterna inte fungerar. Heja tekniken! 
 
När jag hade låst grindarna och lämnat väskan kunde jag andas ut, haha! Vilken eftermiddag/kväll det har varit. Kaos är bara förnamnet för dagens värdpass. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av timmarna som är kvar, för imorgon är det några ärenden som ska uträttas.