Hoppgungan

För någon dag sedan såg jag en annons på facebook att en kvinna skänkte bort en hoppgunga. Då den legat ut ett tag så tänkte jag att den redan var borta, men jag skrev och frågade i alla fall. Det var ju tur att jag gjorde det för den fanns kvar. Så dagen efter åkte vi och hämtade den. Den var i väldigt fint skick, nästan nyskick då den bara hade använts av ett barn tidigare. Så glad att jag såg denna, då den är väldigt fin och jag inte hittat någon tidigare som jag varit riktigt nöjd.

När jag var lika liten som Minelle är nu, för ca 26 år sedan, älskade jag att hoppa hoppgunga. Minelle har hunnit prövat den två gånger nu och hon älskar den redan. Hon bara hoppar och dansar runt när hon sitter i den. Hade varit kul att hitta någon bild på när jag var liten i hoppgungan och gemföra, men tror de blir svårt tyvärr. Så jag skulle tro att gungan kommer att användas flitigt här hemma.