När solen skiner blir hjärtat lite extra glatt

 
Lördagen är här, vilket betyder att jag har min spinning med mina motionärer. Det är ett tappert gäng som kommer varje lördag och trampar med mig. Det är så skönt att få köra passvarianten spin soft. Det är ett lite lugnare pass om man gemför med ett vanligt distans pass. Även fast de är lite lugnare så finns utrymmet för att ta ut sig. Härlig kombination.Jag brukar använda det som ett återhämtningspass om jag kört hårt och behöver trampa ur eller något.
 
Efter passet drack jag en kallpressad apelsinjuice i solen medan jag väntade på att Johan och Minelle skulle komma och hämta mig. Så nu sitter vi i bilen på väg till svärföräldrarna för att hälsa på.
Ha en bra lördag och njut av solen!
 
(När man kommer upp ifrån källaren och solen skiner, då blir hjärtat extra glatt.)