7 km ute i naturen

Minelle var övertrött, men ville självklart inte sova, som typ 95% av gångerna. Då passade jag på att ta med henne ut i vagnen för en powerwalk. Hon somnade självklart direkt. Vi fick ihop en runda på 7 km. Denna fredag har jag fått njuta av den friska luften, solens strålar men också naturen i boulongerskogen.Så skönt att få komma ut, men också få till ett träningspass samtidigt. 
 
Jag har hittat en ny podd som jag lyssnar på. Träningspodden av Jessica och Lovisa. Jag fastnade direkt. Härlig och rolig stämning, men också mycket bra och viktiga områden som tas upp. Denna podd rekommenderar jag verkligen om du är kvinna och gillar att träna. Förutom att jag har fått mycket inspiration, har jag även fått mycket bra verktyg för att lättare kunna genomföra mina mål som jag vill genomföra i framtiden.
 
Ikväll blir det kyckling med ris och currysås till middag och därefter mysa i soffan framför Idol.
Ha en trevlig fredag kväll!