MARS 2017, vad som hänt hittills!

Hej på er! Först och främst vill jag säga tack till er läsare som har kommit in och tittat, fast jag inte har uppdaterat någonting alls sedan början av augusti, förra året. Jag hade en tanke om att jag skulle starta en ny blogg, för att få en nystart. Men kom fram till att de är enklare för mig och er läsare att titta tillbaka på tiden om jag stannar kvar här.

Det har hänt så sjukt mycket i mitt liv sedan sist jag skrev. Jag hade tänkt att jag skulle göra en sammanfattning månad för månad, ganka ytligt, men ändå en liten uppdatering.

*         1/3 – TUL! (Tillväxtultraljud) Fick åka på ett sådant för att jag har haft högt blodtryck till och från. Bara för att kolla så att lillen har fått den näringen och syre som hen behöver. Lillen följde sin kurva och allting såg bra ut!

*         5/3 – Niomilaspin! Cyklade under Vasaloppet nere i källaren på Friskis & Svettis. Från starten till första man eller kvinna går in i mål.

*         7/3 – Första mötet med föräldragruppen & senare på kvällen Spinmöte

*         9/3 – Hälsa på svärföräldrarna

*         11/3 – Åkte upp till förlossningen på kvällen och kollade till lillen, då jag inte känt några rörelser alls under hela dagen. Körde CTG-test och ett ultraljud. Allting såg fint ut och hen rörde på sig för fullt. Även fast jag inte kände någonting. Kan bero på att jag hade en tjock moderkaka och att den ligger i framväggen.

*         12/3 – Pappa, Maja och Carina kom förbi och hälsade på

*         14/3 – Andra träffen med föräldragruppen

*         17/3 – Mor och dotter kväll, som bestod av Sanna Brådings föreställning För mycket va allt på Gävle Teater.

*         18/3 – Sabaton konsert på Göranssons Arena i Sandviken. Med sällskap av hjärtat

*         19/3 – Kalasdags för mamma

*         21/3 – Sista träffen med föräldragruppen