Swipa höger en måndag, helt klart!

God morgon alla härliga människor! 
Måndagen är här och morgonen startade på bästa sätt, som alltid! Jag sitter på ledarcykeln varje måndag morgon 07:00 och kör mitt spin 55. Det ger en sån bra start på dagen, men även på veckan. Jag är så stolt över mina motionärer som kommer och trampar med mig. Dem ger mig så mycket energi och glädje. Tack för det mina kämpar!

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan, en dag med svenska 3 väntar. Enda dagen jag inte har matte, de känns skönt att börja veckan med svenska. Får se vad som händer idag då, förra veckan tittade vi på svenska språkets historia. Det var väldigt intressant att se hur de har sett ut och att vi går tillbaka till att använda bilder istället för ord. Alla emoyies som vi använder oss av istället för ord. 

Nu ska jag äta min frukost, då jag inte hann göra det imorse innan passet, för att jag snoozade för länge. ^^ Men hoppas att du får en riktigt bra dag och njut av dagen och anta alla utmaningar du stöter på.

Kram
// Malin