Nu är äntligen våren här!

Usch vad jag inte är bra på det här med att blogga! Jag önskar att jag var bättre, för det är så otroligt kul att titta tillbaka i tiden och på tidigare inlägg. Senaste uppdaterde inlägget var den sjätte december, vilket till och med var förra året. Förra året? Oj! Herregud vad tiden rinner iväg!
 
Nu får jag kika igenom min instagram för att se vad jag har hittat på under dessa månader. Om ni vill följa min vardag lite mer än här så finns jag som @malinsofiaelisabeth på Instagram.
 

December månad, 2015:

  • 10 debember - Licensiering som spinning ledare & det gick hela vägen på direkten! Kändes så magiskt och nästan lite svårt att ta in. De tog flera dagar innan jag förstod att jag verkligen hade klarat det. Första passen jag hade i ledarkläder kändes helt magiska. De gör dem fortfarande, men på ett annat sätt. 
 
 
 
 
 
  • 12 dec. - Lucia Movie Night, Första gången och absolut inte sista kan jag säga. Det härliga sällskapet var Maria, Christoffer & Nathalie. Och jag höll mig vaken hela natten lång, helt otroligt! De trodde jag inte!
  • 13 dec. - Glöggmys med mina tjejor, Charlotte, Helene & Nathalie
  • 21 dec. - Mys i biosalongen med Johan: Hunger Games 4: Mockingjay del 2
  • 22 dec. - Min & Johans två års dag! Den firades med middag på Namaste & sedan ett dans pass, då Sandra hade sin licensiering. Sen gick vi hem och myste!
  • 24 dec. - JULAFTON! Firades hemma hos pappa och det var supermysigt! Tomten hittade till och med hem till oss iår.
  • 25 dec. - JULDAGEN! Firades hos mina underbara svärföräldrar. 
  • 26 dec. - ANNANDAG JUL!  Firades hos mamma med jultacos.. Mums!
  • 27 dec. - Sista myset i biosalongen för 2015 med filmen Joy!
  • 31 dec. - Nyårsafton spenderades hemma hos Lina & Niclas med en av Johans bröder och kusinen. En riktigt trevlig kväll och fick ett bra slut på 2015.
 

Januari månad, 2016:

Nya året kom och självklart startades årets första dag med lite träning
  • 1 jan. - Simmade 1000 meter på fjärran höjder & en promenad. Stark start på träningen!
  • 2 jan. - En tripp till Stockholm med kärleken! Vi var på Disney On Ice och sov kvar över natten på mysiga Maude´s Hotell Enskede.
  • 4 jan. - Umgicks med min underbara vän Charlotte och hennes dotter Lewisia.
  • 6 jan. - IDOL kom till Valbo köpcentrum, så jag var dit med Wilma & mamma.
  • 10 jan. - Radiodebut för mig på Sveriges Radio, P4 Gävleborg!
  • 20 jan. - Åkte hem till svärföräldrarna och hälsade på. Fikade årets första semla också, supergott!
  • 22 jan. - Påbörjade mitt projekt med att göra en makeover på en loppisbyrå.
31 jan. - Renoveringbyrån börjar bli klar. Efter flera timmars målande tog jag en paus med lite spinning och kände i huvudet hur det snurrade efter att varit bland så mycket färg. och efter en paus målade jag klart byrån. Än idag är det fortfarande min favoritmöbel här hemma.
 
FEBRUARI MÅNAD:
  • 5 feb. - Invigde nya resturangen Pinchos, och det var sjukt god mat där! Det bästa med den är att det är tapasrätter, så man slipper välja att äta just en rätt, här kan man äta flera olika. 
  • 26 feb. - Genrep av Melodifestivalen i Gävle!
MARS MÅNAD:
  •  6 mar. - Vasalopp Spinning med Annette.. Full sal, startade 08:00 och kom i mål 4 h och 8 minuter senare.. Mäktig känsla att vara med att leda ett sådant event.
  • 9 mar. - Biodejt med Maria och vi såg The Danish Girl... Superbra och gripande film.
  • 11 mar. - målade om bokhyllan, från vit till knall gul. Riktigt snyggt och färgglatt blev det. (Likadana gula som det är på byrån som jag pimpade upp.)
  • 25 mar. - långfredagen spenderades hos pappa.. Mysigt värre!
  • 27 mar. -  Utomlandsresa betald och klar som vi ska göra i Maj.. Längtar som in i bomben!
 
Sådär nu får inte detta inlägg bli så mycket längre, men som ni såg inlägget ovanför så var det uppdateringen från april och nu är ni helt uppdaterade. :)
Träningen har jag inte skrivit ner, men det har blivit en hel del och många pass på ledarcykeln och jag trivs så otroligt bra uppe på den. Ha en grymt bra kväll allihopa!