Tidig morgon även fast man är ledig

God morgon eller det kanske är god förmiddag, vilket som i alla fall. Äntligen är fredagen här igen och snart är det helg. Eller egentligen har jag ungefär helg, för jag har hemmastudier, men bestämde för att ta mig till skolan ändå. Det är några själar här, så jag är inte själv, vilket känns skönt. 
 
Imorse ringde alarmet 05:20. Väldigt tidigt för att vara ledig kan man tycka, men jag var upp och tränade. Klockan 07:00 satt jag på spinningcykeln för att köra ett 45 minuters pass. Det märktes att det var tidigt och ett tag sen jag körde så tidigt för det tog tid för kroppen att vakna till liv. Men utöver det gick allt bara bra. 
 
Dessa tights har även blivit mina nya favoriter. Dock är dem inte bättre än 2XU tightsen som jag har, men efter dem kommer de här. Supersköna och supersnygga!
 
Nu sitter jag i skolan och ska försöka få ihop någonting på min nya natur uppgift som jag fick igår. Peter (läraren) måste ha haft väldigt tråkigt när han har varit sjuk, för han gav mig/oss världens uppgift och detta block slutar nästa vecka. Så får se hur detta går.
 
Det blev även en to go frukost idag på bussen, fil med müsli och banan. Det är ju så himla gott! Nej nu måste jag börja med uppgiften så kanske jag blir lite klar med den idag i alla fall.
 
// Malin Jönsson