Sova dåligt är inte riktigt min grej

Hej,
Onsdagen är här och halva veckan är snart i historien. Jag sov inge bra inatt heller, vet inte vad det är med min kropp just nu. Stannade även hemma från skolan idag också. Nu på förmiddagen har det inte hänt speciellt mycket. Johan har nyss åkt till jobbet. Denna förmiddag bakade han ihop några chokladbiskvier till min lilla aktivitet jag ska ha här hemma ikväll. Vad det är får ni veta lite senare...
 
Annars då? Skolan går bra, jag ligger inte efter med någonting och de känns skönt. Matten skulle jag väl behöva arbeta med, men de är inge roligt när man inte förstår. Jag lär ta tag i den så att jag blir klar med den någon gång. Har bara ett kapitel kvar efter att ha gjort diagnosen på detta kapitel jag håller på att dras med just nu.
 
Undra om jag ska ta och cykla iväg och handla servetter tills ikväll. Men även få njuta lite av solen, måste ju passa på medan den är framme. På söndag eller början av nästa vecka skulle ju snön komma tillbaka. Usch fy och blä. Det tycker jag inte alls om.
 
Nä nu ska jag ut i solen och få lite energi och fixa lite tills ikväll.
Ha en riktigt bra dag nu och njut av solen.
 
// Malin Jönsson