Sommaren är snart här.. förhoppningsvis!

Hej!
För åtta dagar sedan slutade jag skolan för terminen, stressen är över för denna gång, och tiden innan det har det hänt hur mycket som helst, känns det som. Bloggen har inte varit en av mina höga prioriteringar, som ni kanske har märkt, men nu tänkte jag göra ett nytt försök, att hålla den vid liv. Jag ser att besökstatistiken inte ligger helt i botten, att det finns några få själar som går in och kikar här ibland eller kanske varje dag. Det blir jag väldigt glad över att se, de ska ni veta.
 
Jag berättade i sista inlägget jag skrev att vi förmodligen skulle få en ny familjemedlem om det funkade med Freja och Lillemor, och de gjorde det. Martin har varit kvar hos oss sen dess och det känns väldigt bra att han bor här med oss. Jag har även en känsla av att Freja är glad över att hennes pappa har flyttat hit.
 
Vad har hänt mer under den här perioden, 20 april-11 juni? 
- Varit i skolan och pluggat gärnet, men även hemma de sista veckorna av skolan.
- Jag har varit och sett fyra filmer på bio, Avengers - Age of Ultron, Pitch Perfect 2, Disney's Tomorrowland och förhandsvisningen av She's funny that way.
- Fikat med Charlotte och en fd lärare på Västerberg.
- Studieresa till Stockholm med skolan. 
- HLR utbildning på Friskis & Svettis. Har gjort det innan, men alltid bra att på en liten reminder på hur man gör osv.
 
- Gävlemilen 2015. 
- Funkisdag på Friskis.
- Värdat några pass på Royal
- Barnvakt åt Wilma när det var crusing här i stan.
 
- Vårruset 2015 & Johans födelsedag på samma dag
- Aloverakväll hos Elin och sedan kom Maja och sov över hos oss
- Födelsedagsfest för Johan
- Umgåtts med Charlotte och Lewisia
 
- Firade mors dag, först hos min älskade mamma. Sedan hem till Johans föräldrar och hälsa på.
- Brännboll och grillkväll på skolan, sista dagen innan avsked.
- Skolavslutning VT-15 & min 24 års dag samtidigt
- Sveriges nationaldag  och kalas för mig med släkten.
 
- Många timmar i tvättstugan
- Hälsat på svärföräldrarna
 
- Träning
Ja den har inte heller varit någon prio. Jag har genomfört något pass då och då. Men nu när jag har lov så vill jag lägga ner mer tid på rörelseglädjen och kommer att vara en hög prio på den. 
Idag har jag kört två pass. Första var cirkelfys och det andra var stjärnan, som vi kallar det så fint. Idag var det special, för både barn och vuxna fick vara med och delta. Så jag lurade dit Wilma och mamma också. :)
 
Ni vet att jag lever och vad jag har sysslat med under den här tiden. Men sist men inte minst har jag spenderat ganska mycket tid med min karl och våra fluffisar Freja, Lillemor och Martin. Jag är så lyckligt lottad att jag har den lilla familj jag har i dagsläget.
 
Förhoppningsvis är sommaren snart här också. I tre dagar nu har det varit fint och jag hoppas verkligen att det håller i sig. För nu vill jag ha en riktig varm och skön sommar.
 
Ha en fin kväll allihopa,
// Malin Jönsson
 
(Efter målgången av vårruset 2015)