Inte på topp just nu

God morgon på er,
Måndagen är här och mitt mående är inte på topp idag. Jag har ont i halsen och har även en förkylning i kroppen. Har även lock för båda öronen, men de får jag jämt när jag är sjuk, men utöver det är jag ganska pigg, så jag deppar inte ihop helt. Idag står det tvättstugan på schemat och jag startade första maskinerna runt åtta imorse så jag är i full gång.
 
Till frukost fick det bli lite av varje, varmt vatten med honung, finn crisp med ost och avokado, skivade jordgubbar, melon och ägg. Det var en väldigt bra och god kombination.
 
När Johan kommer hem ska vi åka iväg och veckohandla veckans mat. Annars händer det väl inte speciellt mycket. Blir väl vila och titta på Robinson - Love Edition, för jag lär nog avboka kvällens cirkelfyspass, även fast det tar emot.
 
Ni läsare, har ni några bra tips eller huskurer som ni brukar använda er utav när ni har ont i halsen eller är förkyld? Jag behöver alla tips jag kan få.
Hoppas att ni får en bra dag allihopa!
// Malin Jönsson