Komma igen och se möjligheterna

Hej på er mina kära läsare! Ni är så härliga som kommer in och kikar här, även fast jag inte är så bra på att uppdatera. Det är ingen idé att skriva att jag är tillbaka på heltid, för det kommer inte att funka. Det har jag kommit på under den senaste tiden. Jag är inte den som skriver varje dag, inte längre i alla fall, utan bara när andan faller på. Dem senaste veckorna har jag även haft tankar som jag grubblat på, och det är om jag ska inrikta mig mer med något i mina inlägg här i bloggen. Ideerna har varit många, men det som alltid har funnits där eller i bakgrunden i tankarna är löpningen och den övriga träningen. 
 
Från och med idag kommer det finnas lite av allt möjligt från min mitt, men framförallt träningen. Varför har jag bestämt detta då? Jo de är för att jag behöver det! Jag behöver peppa och påminna mig själv om mina drömmar och mål, men framförallt vägen dit. Mina prestationer jag gör, både bra, mindre bra eller dåliga. Jag vill kunna reflektera över mina pass, framsteg, baksteg och se min resa. För se vart den leder mig någonstans. Nu hoppas jag att Du vill följa med mig på min resa! :)
 
// Malin
 
 
#1 - Linda

Lycka till med träningen för att nå dina mål :)