Våren närmar sig

Söndagen är kommen och idag är det första mars. Tänk vad tiden går fort.
När jag hör att det är mars tänker jag mig vår. Snart är den här. Snart kommer solen och värmen. Så härligt!
 
Dagen idag har varit väldigt blandad. Jag, Wilma och Johan åkte ut lite spontant till Ikea för att kika lite. Vi kom ut någon hundring fattigare, men med bara nögvändiga grejer. Väldigt ovanligt för att vara mig, för jag lyckas alltid komma ut med någonting som jag verkligen inte behöver. Så en klapp på axeln till mig. 
 
När vi skulle åka och lämna Wilma fick vi fel på bilen. Den var helt död. Det visade sig tillslut vara batteriet. Det var helt kaputt. Så dem skjutsade oss till Biltema för att kunna fixa ett nytt. Johan blev väldigt glad över att det bara var det felet, så han slapp lämna in den. De hade blivit en dyr historia, men nu kom vi undan billigt. Som tur är.
 
Vi hade tänkt gått på spinning, men så blev det inte. Fick bli fokus på bilen istället. Träna kan man göra en annan gång. Nu ska vi laga middag, tacogratäng och sedan ska vi fortsätta titta på Harry Potter - Hemligheternas kammare. Dem filmerna är så bra. 
 
Ha en bra kväll allihopa,
// Malin Jönsson