Inför en uttagning

HejHej!
Här är en av tankarna som jag bollade med under promenaden. För ett tag sen, som ni inte visste om, ansökte jag om att bli spinningledare på Friskis. Jag fick mejl här om dagen och fick ett datum då jag ska på uttagning. 
 
Just nu sitter jag och letar musik som jag skulle kunna tänkas ha till mitt minipass som jag ska köra igenom på uttagningen. Jag har kanske ett hum om vilka låtar jag ska köra, men man ska även mixa ihop dem i en bra ordning också. Det är inte bara att lägga dem hur som helst. Det finns lite att tänka på.
 
Den 18 april ska jag på uttagningen, så får se hur det går. Förhoppningsvis sitter takten kvar i mig, så jag får gå vidare till nästa steg. För jag vill verkligen de här.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik. 
 
Ha en bra dag,
// Malin Jönsson