Human contact - Catey Shaw

God morgon mina fina läsare! 
Äntligen är fredagen här igen och det ska bli riktigt skönt med lite ledighet. Även fast de kanske inte blir så mycket vila den här helgen, så ska de ändå bli skönt.

Igår på naturkunskapen gjorde jag och grabbarna i min grupp klart mig som hen. Vi har arbetat med dem olika organen och skulle sätta upp dem på mig som är gjord av papper. Det är jag till höger på bilden. Den andra är David ^^. 


Jag var helt slut i huvudet när jag kom hem så jag var tvungen att lägga mig och vila ögonen en stund. 

Vi hade även tvättstugan på kvällen. Som tur var så hade vi inte överdrivet med tvätt så de gick bra. Men sen sista tvätten vi skulle hämta fick jag hämta själv, för Johan hade somnat. Han var väldigt trött, för han hade inte ens märkt att jag hade gått iväg, hihi. 


Den här morgonen började bra, myste lite med missarna, packade väskan och åt frukosten i lugn och ro. En lugn morgon är en bra start på dagen. 

Nu när jag sitter på bussen på väg till skolan så känner jag hur ovanligt lugn jag är i kroppen. De är så skönt. 
Jag har även glasögon på mig för ovanlighetensskull. (Men jag har linserna med mig om jag skulle ledsna på dem, haha)

Ha en riktigt bra fredag nu.


// Malin Jönsson