Sportlovet har börjat

Hej!
Det känns skönt att ha en hel veckas ledighet framför sig. Speciellt när jag inte har några rester kvar jag behöver göra. Jag har även inget inplanerat, så dagarna får bara komma och gå som dem vill.
 
Idag har det varit en fullspäckad dag.
Imorse kom Wilma till mig, vid 06:40. Vi åt frukost vid åtta och hade en mysig morgon/förmiddag tillsammans. Strax före lunchtid promenerade vi ner mot stan för att gå på bio. Vi såg Fåret Shaun. Den var bra och väldigt rolig. Det är kul, men även intressant att man kan göra en hel film utan att någon säger ett riktigt ord.
 
Efter filmen var vi in på Stadium och kikade lite. Jag kom ut med ett par nya tights, som jag har velat haft väldigt länge. Gladare blev förmodligen plånboken, för det var halva priset på dem.
(Länk till bild: http://store.nike.com/se/en_gb/pd/pro-hyperwarm-mezzo-waistband-training-tights/pid-1481183/pgid-10076129?ref=https%3A%2F%2Fwww.google.se%2F )
 
Snart ska jag och Johan på spinning, så får se hur det går. Hoppas att ni alla där ute har haft en bra dag och att ni får en fortsatt bra dag. 
// Malin Jönsson