Ibland måste man bjuda på sig själv

God kväll på er, 

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Johan ska komma hem, om jag inte hinner somna innan han gör det. Han har grabbkväll i Hofors, så man vet ju aldrig när han kommer. 
Kul man kan ja det när man är trött, haha! 

Tidigare idag så skrev jag att jag kanske skulle ta en promenad i solen när tvätten blev klar och de gjorde jag också. Men de blev inte bara de, utan även ett spinningpass på 85 minuter. Känslan jag hade i kroppen var bra, inte alls så sliten i benen som jag trodde att jag skulle vara efter gårdagens tre pass. 




När jag kom hem så lagade jag kvällens middag, kalops med ris. Min första egenlagade kalops. Den blev god, men jag är inte riktigt nöjd med den. Bättre lycka nästa gång, får jag hoppas i alla fall. 

Nu ska jag nog tänka på refrängen. Mysa lite med missarna som ligger här i sängen med mig innan jag ska sova. God natt och sov gott! 

// Malin Jönsson