Sammanfattning av årets påskafton

Hej Hej alla påsk och icke påsk firare.
Gårdagen var fantastisk. Påskafton firades hos pappa med lite lunch och den efterlängtade Memman.
Men på morgonen letade jag och Johan påskägg här hemma. Johan hittade sitt nästan direkt, men jag fick leta och leta.. Som vanligt. Men tillslut så hittade jag det. Jag har svårt att hitta det när det till och med är synligt och nu hade han gömt det i en garderob under ett täcke. Liiite taskigt kan jag tycka, haha. Men lycklig blev jag i alla fall när jag öppnade det, för det låg fullt med choklad i det.
 
Klockan nio satt vi på varsin cykel nere i källaren på Friskis för ett spinning pass på 55 minuter med Martin.
 
När vi hade kommit hem och gjort oss klara brummade vi ut till pappa och var där några timmar innan det var dags att åka hem och hämta lite grejer, sedan gå till bussen för att åka till Niclas och Lina. Där spenderade vi kvällen med dem två, men även Christoffer och Lars.
 
Vi kom hem strax före 02:30 och det var en väldigt lyckad kväll.
 
Det var en fin påskafton de där, men nu måste jag sluta skriva och göra mig iordning. För jag ska träffa Anita kl 12:00 ispinningsalen på Friskis för att checka låtar till mitt minipass som jag ska ha på ledaruttagningen. Jag har några låtar i bakfickan, så får se om de är någon av dem som blir med.
 
Ha en bra dag allihopa,
// Malin Jönsson