Uppdatering från september

1 september: Tog första sprutan mot Hepatit till resan. Jag som många kanske inte vet så har jag sputfobi. Jag kan inte ens se en spruta på tv eller liknande utan att rysa till, så jag satt där och grät som en liten fyra årig flicka.
Efter det följde jag med Charlotte hem och höll henne sällskap innan vi skulle ta oss in till stan igen och sätta oss i biosalongen och se på förhandsvisningen av "Min såkallade pappa". Väldigt bra film. Sevärd!
 
2 september: Friluftsdag med skolan i Högbo. Paddlade kanot till Svartviksstugan och spenderade dagen där. Supermysigt! Var även till polisen och fixade nytt pass med Charlotte.
 
 
6 september: Värdpass på Royal och efter det åkte jag och Johan ut till pappa för att hälsa på och fira Carina, för hon fyllde tidigare i veckan.
8 september: Hämtade ut mitt pass och sedan var det dags för ett värdpass på Royal.
13 september: Mamma och Wilma kom och hälsade på. Färgade även håret rött igen. Jag trivs mycket bra i den färgen. Johan hade bakat, så vi bjöd även på lite gofika.
 
Fikat är: Bärpaj med vispad grädde och en beskvi. Musigt värre!
 
14 september: Kvällspromenad med älskling
 
15 september: Värdpass på Royal. 
Efter passet pratade jag med Veronica lite och fick låna hem hennes Nikon D3100, som jag kanske ska köpa av henne om jag känner att den passar mig.
19 september: Bio: The Maze Runner med älskling.. Min nya favoritfilm. Superbra! Se den om ni inte har sett den redan. 
20 september: Niclas och Lina kom in till Gävle för att gå på förhandsvisningen av Pojken med guldbyxorna. Jag har inte sett den tidigare versionen av filmen, men den här var bra. Efter det skulle dem följa med hem och fika, men de blev ändrat, så det blev inte så. Jag och Johan åkte hem till mamma och bjöd på fika istället och hade en trevlig eftermiddag/kväll där istället.
 
21 september: Åkte ut till pappa med Johan och hälsade på. Var även dit och hämtade en resväska.
22 september: 9 månader tillsammans med Johan. Dejtdags och kvällen bestod av hemlagad middag och sedan medlemskväll på SF bio. Vi såg Hallonbåtsflyktningen. Den var rolig och sådär, men inte sevärd på bio om man skulle betala för den.
  
23 september: Värdpass på Royal.
25 september: Umgicks med Veronica. Hon åt middag hos oss och sedan blev det ett träningspass med henne och Johan. Indoor Walking -  intervall. Sjukt kul och jobbigt pass.
27 september: Farmor kom hit på besök för första gången. Mysigt!
Fika: Geisha kladdkaka med vispadgrädde och även små LCHF-dammsugare. Det blev riktigt gott och allt är bakat av Johan.
 
 
29 september: Andra och sista Hepatit sprutan togs idag. Efter det hem och laga middag, sen iväg till Friskis och ta ett kvällspass på Royal.