Oktober som kom med raketfart

Eftersom det inte har hunnit så långt in i okober blir det en väldigt kort sammanfattning av den. Jag kan inte förstå att det redan är oktober. Jag tyckte att jag nyss började skolan och det var augusti. Usch usch vad tiden rinner iväg. Under detta inlägg hittar ni uppdatering från augusti och september. Så scrolla ner och kika om du är nyfiken vad jag har hittat på med. 
 
1 oktober: Träffade Veronica. Vi tog en promenad med fotografering och en del snack om allt mellan himmel och jord.
 
2 oktober: Temadag i skolan om rasism. Vi fick se en dokumentär vid namnet Raskortet - Om att vara svart i Sverige. Väldigt gripade. Det är hemskt hur invandrare/svarta människor blir behandlade i dagens Sverige. Vi fick även en liten föreläsning av Raymond. Vilket är en av dem bästa föreläsningarna jag har varit på.
 
När Johan kom hem hade han en inslagen blombukett till mig. Och det var inte mindre än sju röda rosor.
Han är ju för söt han. 
 
Wilma kom även över ett par timmar och höll oss sällskap på eftermiddagen/kvällen.