VårRuset 2014

Jag gjorde det! Jag sprang nästan runt hela banan, fick gå där de var fullpackat med folk, men annars hade kunnat springa hela vägen. De kändes så himla bra. Tiden blev sämre än förra året, men då gick jag mycket mer än vad jag gjorde ikväll. Är så stolt över mig själv. 
 
Tiden blev 00:34:59 och förra året låg tiden på under en halvtimme, men jag är otroligt nöjd över det i alla fall. Med tanken på hur lite jag har tränat under den senaste tiden så är det en väldigt bra tid.
 
I år sprang jag även med i ett lag, med fem till tjejer från Västerberg. Det var jag, Nathalie, Charlotte, Eva, Siri och Emelie. Vi fick en trevlig picknick efteråt när alla hade kommit in i mål. Mamma var även med och deltog och hon gjorde också en bra tid, är glad för hennes skull. 
 
Älskling var även med och hejade på mig. Är glad att han ville följa med och stötta mig, både innan och efter loppet.  Nästa år ska jag vara med igen, vad jag har tänkt och hoppas på att kunna slå både årets och förra årets tid.