Det går inte alltid som man tänkt sig

Vilken eftermiddag/kväll! När jag vaknade imorse hade jag aldrig kunnat ana att den skulle ha sett ut såhär som den slutade.Jag hade bokat spinning pass klockan 17:00 så jag gick mot bussen till tjugo över fyra och väntade på den, men den kom aldrig, förrän 20 minuter senare. Så jag kommer någon minut sent och dem hade redan börjat när jag kom ner. När jag sätter mig på cykeln och börjar trampa så märker jag att trampan är lite mongo, men tänkte att jag ger den en chans ändå. De gick ca 15 minuter och sedan är den helt konstig så jag valde att kliva av och avsluta passet. Riktigt besviken för att jag inte fick gå på passet.
 
Då tänkte jag att jag ska gå upp på gymmet istället och köra någonting där. När jag kommer upp blir jag förfrågad om jag vill ha en individuell instruktion av en helt ny instruktör som ska diplomeras, och jag helt förvirrad säger ja utan att tänka till. Då om instruktörens medlem inte skulle komma så skulle jag få gå på den istället för henne. Och hon kom inte, så jag fick gå. Hade en trevlig timme med våran nya instruktör, för jag fick veta en stund senare att han hade klarat sin diplomering. Nu när jag har ett bra träningspass i handen som jag kan köra har jag en bra anledning till att gå till gymmet. Nu blir det en annan bana, i med en ny växel med styrketräningen, för nu ska jag bygga upp kroppen igen och bli stark(are).