Favorit tightsen har kommit hem

Äntligen är dem hemma! I fredags klickade jag hem två par nya tights och nu har dem kommit, men lär tyvärr skicka tillbaka det andra paret för jag har fått fel. Så förhoppningsvis kommer mina andra tights i slutet av veckan.
 
Det här är verkligen dem skönaste och bästa träningstightsen jag har. Jag har dålig blodcirkulation i kroppen i vanliga fall, men nu efter att jag har börjat använda dem här har det blivit mycket bättre. Fick ju mina första av Johan i present när jag fyllde år och det är en av mina bästa presenter jag någonsin fått, och då har jag fått en del under mina 23 födelsedagar.
 
Får se när det blir invigning av dem här tightsen... Förhoppningsvis den här veckan.
 
#1 - Johanna

Vart beställde du dina?

Svar: Jag beställde dem på prestationskläder.se. Jag är väldigt nöjd över hur snabb leveransen var.
Malin Jönsson