Packningen är klar för avfärd

Yes, packningen är äntligen klar! Lite senare idag, vid lunchtiden åker jag ut med mamma och co ut till Årsunda camping för en helg där med morbror och hans familj. Johan kommer också ut efter att han har slutat jobbet. Det ska bli skönt att få komma dit, vila upp sig helt och hållet innan skolan börjar på måndag. Herregud, skolan börar på måndag, om tre dagar. Oj oj oj, vad sista tiden har gått fort.
 
Ikväll kommer Gasta med härliga komiker till campingen så jag och Johan har tänkt att vi ska gå på det. Ikväll blir det nog mycket skratt och lite tårar (av glädje). Resten av helgen blir det lugnt skulle jag tro. Hoppas att det blir fint väder så att man kan bada.
 
Nu ska jag diska och plocka ihop lite här hemma och mysa med katterna. Hoppas att ni får en riktigt bra helg om jag inte skriver ett inlägg från mobilen. Ni får hålla utkik! 
 
Är det någon som vill bli nerpackad och är villig att följa med över helgen tro? Lillemor de går tyvärr inte, vi får ses på söndag sen igen när vi kommit hem.