Genrep av höstens Juniorpass

Wilma och jag har varit på genrepet av höstens Junior pass med andra barn och några vuxna. Jag hade önskat att det fanns ett sådant här pass för vuxna också, för det var grymt kul. 
 
När vi var hemma så tänkte jag att jag skulle promenera hem direkt när Wilma skulle gå in på jympan, men sen när vi väl kom dit och vi satt där och vänta så fick de mig att tänka lite.. Varför ska jag inte gå på passet när jag kan?! Jag kom inte på någon bra anledning så jag stannade kvar och jympade med gänget som vi blev.
 
Det här är också ett sånt där pass som jag skulle gå på bara för att det är roligt, ingenting annat. Att få skratta, ha roligt, men ändå kämpa. För de var jobbigt, även för mig, fast jag inte trodde att de skulle vara det. Men, som sagt, man gör de så jobbigt som man vill göra det.
 
Jag fick mig en liten tankeställare igår.. Jag vill bli ledare på Friskis, men jag har inte bestämt mig riktigt i vad, de finns ju så mycket att välja på som jag skulle vilja bli ledare i. Igår när jag var på Junior jympan, så kom tanken att jag kanske ska gå och bli juniorledare. Det hade ju vara riktigt roligt. Men just nu vet jag inte om jag har den tiden med skolan och sådär. Vi får se när det händer, för jag vill satsa på skolan och bli klar med den i första hand.