We'll be raising our hands, shining up to the sky

Lördagens kvällen har kommit till oss och ikväll följe jag kvällens hockeymatch mellan Linköping HC - Brynäs IF via SHL.se. Spännande match, men tyvärr blev det oavgjort när sista perioden avslutades och Linköping tog hem vinsten på straffar. Det är bara att ladda om till nästa match och köra gärnet då.
 
 
Jag hade tänkt att ta morgonpass med spinning, men jag kunde inte somna inatt så avbokade passet och tog lite sovmorgon istället. Som tur är har Martin sitt pass lite senare, så passade på att gå på det, eftersom det var lite över en månad sen jag var på hans pass sist. Det var efterlängtat lär jag ju tala om. För första gången hade jag total mjölksyra i både lår och vader när det var dags för nercyling, otrolig skön känsla. 
 
Idag var även mitt tredje pass med mina cykelskor, det är fortfarande lite trixit med att få fast dem, men idag lyckades jag sätta dit dem utan hjälp. Stolt jag är! :) haha. Några gånger till så sitter dem på plats direkt sen.
 
 
Timmarna som är kvar av denna lördag blir det lugnt, tänkte lägga mig och kika på film medan dem andra här hemma håller på att renovera vardagsrummet. Hoppas att ni har en trevlig lördag kväll!