Vecka 43

måndag:
tisdag:
onsdag:
torsdag:
fredag:
lördag:
söndag: styrketräning genom hela kroppen
 
Sista veckan har snart gått förbi oss och snart är långledighetsveckan här. Detta har inte blivit någon bra träningsvecka, men de har varit annat istället, de övriga livet eller vad man ska kalla det tog över alltihopa. Eftersom jag är ledig hela nästa vecka tänkte jag ta mig lite mer tid åt träningen, men även träffa lite vänner.
 
Idag när jag var till gymmet hade jag sällskap med mig och det var mamma. Motivationen fanns inte riktigt där, den försvann under vissa tillfällen. Jag kände mig ganska stark i vissa övningar, men i andra inte alls lika bra, men så är det ibland när man inte känner sig på topp. Jag är ändå ganska nöjd ändå med helheten av passet. Vi körde bänkpress, flyes, hantellyft åt sidan, axelpress, omvända flyes, knäböj, liggande lårcurl, vertical traction och lower back maskin. Tänkte köra armar, mage och vader också, men viljan försvann helt så kände att det inte var någon ide att fortsätta. 
 
Ikväll ska jag värda på Royal mellan 16:45-20:15, efter det blir det bara hem och ta det lugnt.