Det var en bra lövhög det där

Idag har det varit både en bra och dålig dag på samma gång. Mycket har hänt känslomässigt inombords. Det känns som om flera stenar har lättat från mitt hjärta. Den senaste tiden har jag haft tankar som snurrat runt i mitt huvud, mycket om att jag får tankar och tillbakablickar från mina yngre år och imorse blev det bara för mycket, tårarna bara rann som en flod nedför kinderna innan jag hade kommit till skolan. Hade inte L hittat mig i lövhögen utanför skolan hade den här dagen slutat lite annorlunda. 
 
Dem tre personer jag har öppnat mig för mer eller mindre, som jag aldrig har gjort innan. Tack för att ni finns och ville ta den tiden med mig, det betyder väldigt mycket för mig. 
 
Det här inlägget avslutar jag med det L sa till mig innan han lämnade mig, de var en väldigt bra lövhög det där.
När jag kom in till stan var jag in på Hemmakväll och handlade lite godis. Jag vet att det bara är tisdag, men det struntar jag i, för nu var jag sugen.
#1 - nathalie

Det lät inge bra, hoppas du mår bättre nu!! <3 <3 <3

Svar: Tack vännen! Ja, de är bättre lite bättre. <3
Malin Jönsson