Vecka 47

måndag:
tisdag:
onsdag:
torsdag: 55 minuter spinning
fredag: 55 minuter spinning
lördag: 55 minuter indoor walking + 55 minuter cirkelfys + 55 minuter spinning intervall + 30 minuter dans
söndag: 55 minuter spinning + 55 minuter jympa bas
 
Oj oj, vad jag har tränat mycket på slutet av veckan nu när jag sammanfattade det.
Lördagen var det väldigt mycket pass, men de finns en förklaring till det och de är för att jag och några funkisar till från Friskis åkte upp till Friskis & Svettis i Borlänge och spenderade dagen där. Mellan all mjölksyra och svett så fanns det även väldigt mycket sprundlande endorfiner. Egentligen skulle de ha stått 55 minuter på dansen också, men jag orkade verkligen inge mer, kroppen var helt totalt slut. Orkade knappt lyfta på varken fötterna eller armarna, så jag avslutade och gick duschade istället.
 
Sista passet tog jag med mig syrran och körde igenom ett jympa bas pass. Nu är kroppen helt utmattad och slutkörd, men fick ett bra avslut på veckan. Börjar nästa vecka med vilodag. Ha en bra kväll!