Jomenvisst, roligt tidsfördriv är alltid trevligt!

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Ja, hur hade man annars lärt sig?
Gjort något du verkligen ångrar? Ohja!
Åkt ambulans? Ja
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? Japp
Fått din mamma att gråta? Ja ..tyvärr!
Skämts över dina föräldrar? Varför skulle jag? 
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja till dem som förtjärnar att få höra det
Testat droger? Alkohol ja, men ingenting annat

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Emma
Såg dig gråta? Lasse
Fick dig att gråta? Minns inte?
Du delade en dricka med? Kommer inte ihåg, haha
Du gick på bio med? Mamma
Skällde på dig? I dont remember
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, men jag minns inte vad det var, haha!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Japp!
Saknat någon? Ja

JAG HAR:

Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Inte längre, men tänkte snart införskaffa mig en ny älskling.
Telefon på rummet? Nej, men har mobilen med mig nästan överallt
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nope
Bra kompisar? Ja de skulle jag kunna säga

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Flera gånger om dagen, haha
Gnälla: Kan hända någon gång ibland
Skrika: Njä
Sova: Ja, på nätterna när man ska sova
Ha ångest: Händer ibland
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Nej
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag försöker mig själv, ingenting annat
Gå till kyrkan: Nej inte direkt
Ljuga: Nej
Hata folk: Hata är ett starkt ord, men tycker om vissa personer lite mindre än dem andra
Lita på folk: Till en viss del.

VEM:

Saknar du: Farfar & en vän
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: På vilket sätt då om jag får fråga?!
Vill du slå: Ingen vad jag vet just nu
Kysste dig sist: Hemligt! 
Kramade du sist: Maja, min syster
Vill du prata med: En vän
Skrek du på sist: I dont remember, haha
Vill du vara som: Jag är nöjd med mig själv jag!
Vill du bli galet full med: -
Gjorde dig riktigt glad senast: Niklas
Ringde dig senast: Mamma

HAR DU:

För många vänner: Nej inte direkt
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nja, de kan jag inte påstå att jag har
Någon skada: Nej?
Färgat håret: Ja, men de var flera år sen sist nu.
Några piercings: Ja, i öronen
Egen dator: Ja jag har en fortfarande. De frågade du ju nyss, haha!
Bra självförtroende: Helt okej ibland!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, de har jag inte
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Tuttat eld på nått: Nej
Gjort något olagligt: Vem har inte gjort det?!

HUR:

Går du: Normalt? haha..
Svarar du i telefonen: Beror på vem de är som ringer.
Fördriver du tiden: På många sätt
Mycket pengar har du: Ganska rik just nu
Tjänar du pengar: Nja, får från CSN.
Ofta diskar du: Några gånger per år, har diskmaskin här hemma
Ofta städar du: 1-2 gånger i veckan
Många stör du dig på: Inte så många

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja någon gång i livet kanske
På gud: Nja skulle inte tro det
På rymdvarelser: Ja, men självklart (eller nej)
Att folk tycker om dig: Förhoppningsvis så gör någon det.
På ett liv efter detta: Ja
Att fiskar kan tänka: Ytterst tveksam, haha.
Att du kommer leva länge: Ja, riktigt länge till och med, haha!

OM DITT KÄRLEKSLIV

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Har du någon gång blivit sårad?: Haha ohja!
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja
Kysst någon under dom två senaste veckorna: Nej
Har du haft en hemlig beundrare?: Haha svårt att veta eftersom den är hemlig ;)
Är du kär?: Nej 

TVÅ ALTERNATIV

Bilddagboken eller lunar?: Facebook.
Hår eller ögon?: Ögon
Katter eller hundar?: Katter
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner
Coca-Cola eller Pepsi?: Vatten
Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll
Pengar eller lycka?: Lycka
Dag eller natt?: Dag
Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej :)
2. Brutit nåt? Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej och det kommer aldrig att hända heller
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Haha nää
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja, haha
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen?: Nej tack!
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja? 
10. Velat försvinna?: För många gånger

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Mamma
2. Telefonsamtalet du fick: Mamma 
3. Personen du var med: Sofie, förutom med familjen
4. Roligaste grejen som hänt: I dont remember ;) haha
5. Personen du smsade: Eva
6. Du skrev till på myspace: Har inte ens det
7. Du kommenterade: Dom här dumma frågorna.. 
8. Du tillbringade natten med: De ni ;)
9. Du kramade: Maja
10. Sängen du låg i om inte din egen: Farmors underbara säng! :)

#1 - Erika

Din blogg är väldigt inspirerande, men det var längesedan du kom med en före och efter bild samt före och efter vikt. Sådant är fruktansvärt motiverande att ta del av (om du vill att vi ska få ta del av det såklart). För då får man se hur ditt flit på gymmet verkligen gett resultat och motiverar oss andra soffpotatisar till att ta sig ut ;). Kramar